Planinarsko društvo Obzova

Menu Style

Cpanel

Dobrodošli

obzova no bgOvdje možete naći sve informacije vezane uz rad društva, pogledati na kojim smo izletima do sada bili i kako smo se proveli te koji su nam izleti i projekti u planu u budućnosti.

Osoršćica 30.04.11.

IZLET NA OSORŠĆICU 30.04.2011 (subota) najviši vrh Televrina na 588 mnv

Slike Dragan N.

Mjesto okupljanja: Trajektno pristanište Valbiska u 7.00 h.

Prijevoz: Osobnim automobilima. Treba se organizirati da u svakom automobilu bude 4 ili 5 ljudi, da se smanje troškovi. Cijene s povratom (samo za otočane): Osobni automobil – 114 kn, osoba – 18 kn. Udaljenost od Meraga do Nerezina iznosi 51 km u jednom smjeru. Svi se okupljamo u Osoru na parkiralištu blizu mosta. Ovdje ostavljamo jedan dio automobila, čiji vozači presjedaju u druge aute i nastavljamo do Nerezina gdje se parkiramo na parkiralištu u centru mjesta.

Smjer: Nerezine – Počivalice – Sv. Mikula – Televrina – planinarski dom Sv. Gaudent - Osor

Trajanje hoda: Nerezine – Počivalice 1.45 sati, Počivalice – Sv. Mikula 1.20 sati, Sv. Mikula – Televrina 1.00 sati, Televrina – pl. dom 1.15 sati, Pl. dom – Osor 145 sati. Sveukupno, umjerenim tempom – 7 sati hoda.

Duljina puta ~ 18 km. Iz Osora moramo krenuti najkasnije u 18.00h kako bi stigli na trajekt u 19.00h. Slijedeći trajekt je u 20.30h. Dolaskom u Valbisku opraštamo se i odlazimo svojim kućama.

Težina puta: Većinom lagan označen put uz kraće zahtjevnije dionice.

Vođa puta: Dragan Nišler (098 1873 209)

Opis puta: Vožnja do Meraga traje otprilike 25 minuta. Iz Meraga odlazimo put Osora gdje ostavljamo jedan dio automobila i vozimo u Nerezine gdje se parkiramo na parkiralištu u centru mjesta. Iz Nerezina krećemo markiranom stazom prema hrptu Osoršćice. Kako se uspinjemo, postepeno ispod nas izranjaju južni dio Cresa i otoci lošinjskog arhipelaga. Kratki odmor na Počivalicama koristimo kako bi se pripremili za najteži dio izleta, uspon prema kapelici sv. Mikule. Dolaskom na cilj odmaramo se i uživamo u prekrasnom pogledu (ovisno o vremenskim prilikama) na sve četiri strane svijeta. Za desetak minuta stižemo do vrha na kojem je postavljen antenski sustav kojeg je INA izgradila 2007. godine za komunikaciju s plinskim platformama na pučini. Do antene probijen je deset kilometara dug makadamski put koji vodi do Osora, što je prema mnogima nagrdilo krajolik (ovim putem može se za kraće vrijeme stići do planinarskog doma). Put nas dalje vodi do vrha Televrina koji je ujedno i najviši vrh Osoršćice i na kojem je podignut geodetski stup. Slijedeća etapa završava u planinarskom domu. Ova dionica konstantno se spušta, ali treba biti pažljiv jer je teren dosta krševit. U domu imamo organiziran ručak (maneštra s kobasicom, cijena~35 kn) i nakon toga čeka nas završni dio izleta, spuštanje prema Osoru. Vozači koji su ostavili svoje aute u Osoru, odlaze s ostatkom vozača po automobile u Nerezine i vraćaju se u Osor. Svi zajedno vozimo u Merag gdje se ukrcavamo na trajekt.

Oprema: Primjerena odjeća za planinarenje, gojzerice, štapovi, okrepa, dovoljno vode, planinarska, zdrastvena i osobna iskaznica.

Napomene:

Cijena izleta: ovisi o broju sudionika isto kao i cijena ručka. Točnije informacije na sastanku prije izleta.

Važno: Vjerojatno jako sunce. Zaštititi glavu, vrat i otkrivene djelove tijela odjećom i zaštitnim kremama. Putem je malo hladovine !!! Vodu piti i kada nisi žedan. Kada si žedan već si dehidrirao!

Izlet na vlastitu odgovornost!