Planinarsko društvo Obzova

Menu Style

Cpanel

Dobrodošli

obzova no bgOvdje možete naći sve informacije vezane uz rad društva, pogledati na kojim smo izletima do sada bili i kako smo se proveli te koji su nam izleti i projekti u planu u budućnosti.

Posljednji izlet

Zarok - Gabri - Stanikovica - Zarok 20.02.

Datum: 20.02.2016.g., subota
Prijevoz: osobni automobili
Okupljanje: mjesto  Zarok (Baška zapad) u 8 sati
Težina puta: lagan
Dužina puta: cca 9 km i 3,5 - 4 sata
Visinska razlika:  290 m
Vodič: Ibro Veletanlić (mob. 091/794 10 91)

OPIS PUTA
Sa mjesta okupljanja idemo pored pješčare (nekad se vadio pijesak za potrebe građevinskih radova lokalnog stanovništva, a možda i šire) povišenim obalnim rubom kroz gustu šumu crnog bora do točke Ispod velog GRADACA. Odavde nastavljamo prilično strmim usponom kroz šumu i nakon  200 m izlazimo na kamenito područje preko kojeg dolazimo do točke LJUBIMER udaljene oko jedan km od Gradaca.Radi lakšeg savladavanja uspona staza je izrađena u kraćim serpentinama. Izlaskom na hrbat sa točke Ljubimer otvara se prekrasan vidik na Bašku i Baščansku kotlinu, otoke Prvić, Grgur, Rab i dalje prema Velebitu. Dalje nas put vodi u smjeru Sjevero-zapada lagano se uspinjući do točke GABRI, najviše točke našeg puta (290 m n/v) obilazimo Mrgare na Kovačinu i vraćamo se prema križanju STANIKOVICA (115 m n/v)  Sa ovog mjesta možemo se spustiti do Uvale Vela Draga (udaljena oko 500 m) ili do ruševine stare crkvice Sv. Nikola (ista udaljenost) ako bude zainteresiranih. Od Stanikovice se lagano uspinjemo do prijevoja VRACA (150 m n/v) posjećujemo vidikovac BAG (185 m n/v) i ponovo se spuštamo još oko 2 km, prvo serpentinama kroz kamenito područje , a potom kroz, već prođenu, borovu šumu do Zaroka, naše ishodišne točke.

Za izlet je potrebna standardna planinarska oprema: gojzerice (obvezne) štapovi , dovoljno vode... Hrana iz ruksaka.
Sa sobom ponijeti osobnu, zdravstvenu i planinarsku iskaznicu sa uplaćenom članarinom za tekuću godinu.

Pristupanjem na izlet svaki učesnik POTVRĐUJE da je upoznat sa zahtjevima izleta, da ispunjava zdravstvene i fizičke uvjete za sigurno sudjelovanje
na izletu te da pristupa izletu na vlastitu odgovornost.