Planinarsko društvo Obzova

Menu Style

Cpanel

Dobrodošli

obzova no bgOvdje možete naći sve informacije vezane uz rad društva, pogledati na kojim smo izletima do sada bili i kako smo se proveli te koji su nam izleti i projekti u planu u budućnosti.

Sv. Lucija - Plato mjeseca - Sv. Ivan 31.01.

Datum: 31.1. 2016., nedjelja
Okupljanje: 8,30 sati kod Crkve Sv.Lucije u Jurandvoru
Dužina puta: Oko 7 km (3,5 - 4 sata hoda)
Težina staze: lagana
Visinska razlika: 380 m
Vodič: Ibro Veletanlić ( mob. 091/79 41 091 )

OPIS PUTA:  Sa mjesta okupljanja prolazimo pored crkve, lijevo, do makadamskog puta kojim, nakon desetak minuta, dolazimo do ozidanog izvora (1931 g.) koji danas služi kao pojilo za ovce. Dalje nas put vodi kroz hrastovu, a potom kroz gustu borovu šumu, lagano se penjući do križanja za vidikovac Zakam (194 m n/v) Sa vidikovca se pruža prekrasan vidik na cijelu Bašku sa zaleđem,na otoke i Velebit. Vraćamo se do križanja i nastavljamo laganim spustom do križanja ISPOD ZAKAMA. Odavde se, lijevo, kamenita staza prilično strmo uspinje prema Platou Mjeseca (380 m n/v). Sa Platoa Mjeseca spuštamo se uređenom stazom koja vodi do Crkve Sv. Ivana gdje završava naš izlet.

Za izlet je potrebna standardna planinarska oprema (planinarske cipele, štapovi po želji, dovoljno vode...).
Sa sobom ponijeti osobnu, zdravstvenu i planinarsku iskaznicu.
Učešćem na izletu svaki učesnik POTVRĐUJE da je upoznat sa težinom staze, da ispunjava zdravstvene i fizičke uvjete za sigurno sudjelovanje na izletu, da ima uplaćenu članarinu HPS-a za tekuću godinu te da pristupa izletu na vlastitu odgovornost.
U slučaju loših vremenskih uvjeta ili drugih nepredviđenih okolnosti moguća je promjena plana ili otkazivanje izleta.