Font Size

Layout

Menu Style

Cpanel

Ojstrica i Brana (SLO) 31.07, 01. i 02.08.09..

Prijevoz vlastitim automobilima.

Mjesto okupljanja: desno parkiralište prije Krčkog mosta

Vrijeme okupljanja: petak, 17 h

Vođa puta: Zoran Sekovanić, mob. 098/624 366

Smjer:

Subota: Dom v Kamniški Bistrici - Presedljaj - Kocbekov dom - Ojstrica

Nedjelja: Kocbekov dom - Srebrno sedlo - Kamniško sedlo - Brana - Dom v Kamniški Bistrici

Trajanje hoda: oko 7 h

Visinska razlika: 1750 m!!!

Težina puta: lahka i zahtevna

Plan puta

16.00 h     silazak u Kamnišku Bistricu

19.00 h     dolazak u Kamnišku Bistricu

Oprema

• gojzerice, vjetrovka, štapovi, zaštita od sunca
  • osobna, planinarska i zdravstvena iskaznica

Napomena

• troškovi - vinjeta 15 €, spavanje 2 x 10 €, ručak/večera 5 - 7 €, pivo 3 €, gorivo (za oko 400 km)
  • ruksak - za planinarke ne teži od 8 kg, za planinare ne teži od 10 kg
  • izlet je na vlastitu odgovornost

Zelo ugodan izlet. Krenuli smo u petak popodne, u 17 h, u Domu u Kamniškoj Bistrici smo bili oko 20 h. Odmah smo se smjestili u tzv. Hrvatsku kuću i pohrlili popit pivo, pojest gulaš, pastrvu - kako tko... Nakon uživanja u iću i piću pa i plesu, povukli smo se u svoje odaje. Bila je to čudna noć... Nego, u subotu smo ustali u 5 h, ostali bez kave, čaja, toplog doručka jer nam domar nije otvorio kao što je obećao. No, to nas nije obeshrabrilo, posegnuli smo za zalihama hrane u ruksacima i krenuli put Kocbekovog doma. Iako put vodi kroz šumu, postotak vlage je bio izrazito visok a teren izrazito strm pa smo i tempo hoda prilagodili tim uvjetima. Već u podne, umjesto u 14 h kako je bilo planirano, došli smo u Kocbekov dom gdje smo neko vrijeme uživali u idiličnom okruženju a onda ručali i svi zajedno otišli ubit oko dobra 2 sata. To je bio potez koji će se pamtiti... Zatim smo, čili i orni, oko 16.30 h krenuli na Ojstricu. Na vrhu nam je malo zasmetala magla pa nismo baš mogli uživati u pogledu... Po povratku u Dom večerali smo i družili se. Dom je bio pun, između ostalih bila je tu i ekipa iz PD Kamenjaka pa je bila prava domaća atmosfera. Oko 22 h u krpe jer pred nama je bio cijeli dan hoda... U nedjelju smo ustali u 7 h, doručkovali, spremili stvari, pozdravili domaricu Mojcu i ekipu i put pod noge - prema Kamniškom sedlu - Brani - Kamniškoj Bistrici - Krku. Do Kamniškog sedla došli smo oko 12.30 h, zanimljivim strmim putem po siparu. Nakon kratkog predaha u Koči na Kamniškom sedlu, uputili smo se na Branu. Tu je vjetar onemogućio duže zadržavanje - ako netko nije imao propuh u glavi otprije, sad ga je sigurno zaradio. Po povratku u Koču, ručak po želji i spust prema Kamniškoj Bistrici. Oko 19 h, nakon dobra 3 h spuštanja, stigli smo na početnu točku - Dom v Kamniškoj Bistrici. Iskoristili smo blizinu rijeke Ilirske Bistrice da točamo noge, što se i nije pokazalo ugodnim budući da je  temperatura vode bila 00C a naših stopala kojih 600C. Nakon kakvog - takvog osvježenja, otišli smo u Kamnik u potrazi za pizzom ali nismo imali sreće pa smo popili piće i zaputili se doma. Izlet je bio prva liga, uživalo se koliko se moglo, nadamo se da će biti još takvih!!