Planinarsko društvo Obzova

Menu Style

Cpanel

Dobrodošli

obzova no bgOvdje možete naći sve informacije vezane uz rad društva, pogledati na kojim smo izletima do sada bili i kako smo se proveli te koji su nam izleti i projekti u planu u budućnosti.

Posljednji izlet

Slike Zoran

IZLET NA OSORŠĆICU 24.01.2015 (subota) najviši vrh Televrina na 588 mnv

Broj izleta: 02/2015.

Mjesto okupljanja:  Trajektno pristanište Valbiska u 6.50 h.

Prijevoz:  Dolazak u Valbisku vlastitim prijevozom. Automobili ostaju u Valbiski, u Meragu nas čeka autobus. Na pristaništu kupiti povratnu kartu (puna cijena je 19 kn u jednom smjeru. Od nove godine potrebno je imati otočnu iskaznicu, ali još uvijek se može koristiti popust i bez nje). Otočani imaju popust na punu cijenu, a osobe starije od 65 godina oslobođene su plaćanja.Trajekt isplovljava iz Valbiske u 7.15 sati.

U Merag stižemo za ~ 25 minuta i ukrcavamo se na autobus koji nas čeka. Vožnja do Nerezina traje ~ sat vremena. Iz samog mjesta počinje uspon u smjeru:

Nerezine – Počivalice – Sv. Mikula – Televrina – planinarski dom Sv. Gaudent – Osor

Trajanje hoda: ~ 7 sati. U Osoru moramo biti najkasnije u 16.30. kako bi stigli na trajekt koji polazi u 17.30. iz Meraga

Težina puta: Lagan označen put uz kraće zahtjevnije dionice.  (Uspon počinje gotovo s razine mora, tako da je visina uspona gotovo jednaka visini vrha!)

Vođa puta / vodič: Dragan Nišler (098 1873 209)

Opis puta:   Autobus nas vozi u Nerezine do parkirališta u centru mjesta i zatim se vraća u Osor gdje nas čeka na povratku s Osoršćice. Iz Nerezina krećemo markiranom stazom prema hrptu Osoršćice. Kako se uspinjemo, postepeno ispod nas izranjaju južni dio Cresa i otoci lošinjskog arhipelaga. Kratki odmor na Počivalicama koristimo kako bi se pripremili za najteži dio izleta, uspon prema kapelici sv. Mikule. Iako je sv. Mikula niži od Televrine, s njega se pruža ljepši pogled. Za desetak minuta stižemo do platoa na kojem je postavljen antenski sustav kojeg je INA izgradila 2007. godine za komunikaciju s plinskim platformama na pučini. Do antene probijen je deset kilometara dug makadamski put koji vodi do Osora, što je prema mnogima nagrdilo krajolik (ovim putem može se za kraće vrijeme stići do planinarskog doma). Put nas dalje vodi do vrha Televrina koji je ujedno i najviši vrh Osoršćice i na kojem je podignut geodetski stup. Slijedeća etapa završava u planinarskom domu. Ova dionica konstantno se spušta, ali treba biti pažljiv jer je teren dosta krševit.

Planinarski dom Sv. Gaudent nalazi se na grebenu Mazova gora u području iznad Ridifuntane. To je nekadašnja talijanska vojna karaula koju je u planinarski dom preuredio HPD Osorščica iz M. Lošinja.

Oprema:  Primjerena odjeća za planinarenje, gojzerice, štapovi, okrepa, dovoljno vode,  planinarska, zdrastvena i osobna iskaznica.

Cijena izleta: Za prijevoz busom cijena ovisi o broju sudionika.

Izlet je na vlastitu odgovornost!!