Planinarsko društvo Obzova

Menu Style

Cpanel

Dobrodošli

obzova no bgOvdje možete naći sve informacije vezane uz rad društva, pogledati na kojim smo izletima do sada bili i kako smo se proveli te koji su nam izleti i projekti u planu u budućnosti.

Posljednji izlet

21.02. Žbevnica

Nadolazeći izlet

Okolica Punta 20.12.15.

Datum, dan: 20.12. 2015., nedjelja
Prijevoz: osobni automobili
Okupljanje:  ispred puntarskog groblja (na kraju Punta prema Staroj Baški) u 8 h
Težina puta: zahtjevna - kondiciono
Dužina puta: 11,8  km i 4,5 -5 sati hoda
Visinska razlika: 510 m
Smjer: RICOMP - VRH RUNTEL - MALANTRUŠ - NA HRAMČIĆI - VELI VRH - ŽIČEVO - RICOMP
Vodič: Ibro Veletanlić, mob. 091/7941091

OPIS PUTA

Sa mjesta okupljanja idemo dijelom Puntarske maslinarske obilaznice i , nakon desetak minuta, dolazimo na stazu koja ima ishodište na Ricompu i vodi nas na VRH RUNTEL. Ovo je prava planinarska staza u konstantnom usponu. Prolazimo kroz nisku hrastovu šumu, a u podnožju stabala dominira kuš. Skoro cijelim putem imamo prekrasan pogled na Punat, Krk, na more i otoke.
Od Vrha Runtel ( nije vrh nego je područje ) idemo makadamskom cestom oko 1.5 km  do područja MALANTRUŠ. Novom stazom , koja napušta cestu , prolazimo kroz nepreglednu šumu šmrike i stižemo do točke POD BRESTOVICU , a odatle , laganim usponom, do lokve NA HRAMČIĆI.
Dalje nastavljamo naš put kroz bespuće niskog i oštrog kamenja prema Velom vrhu , Žičevu , Barbini i ponovo dolazimo na Vrh Runtel i , po već pređenom putu , dolazimo na našu ishodišnu točku.

Za izlet je potrebna standardna planinarska oprema ( gojzerice , štapovi, dovoljno vode ... )
Sa sobom ponijeti osobnu, zdravstvenu i planinarsku iskaznicu.

Učešćem na izletu svaki učesnik potvrđuje da je upoznat  sa zahtjevima izleta, da ispunjava zdravstvene i fizičke uvjete za sigurno sudjelovanje na izletu: da ima uplaćenu članarinu HPS-a za tekuću godinu te da pristupa izletu na vlastitu odgovornost.
U slučaju loših vremenskih uvjeta  ili drugih nepredviđenih okolnosti moguća je promjena plana ili otkazivanje izleta.