Planinarsko društvo Obzova

Menu Style

Cpanel

Dobrodošli

obzova no bgOvdje možete naći sve informacije vezane uz rad društva, pogledati na kojim smo izletima do sada bili i kako smo se proveli te koji su nam izleti i projekti u planu u budućnosti.

Posljednji izlet

Hamec – Rudine – Sužan – Meline – Dobrinj

Broj izleta: 122

Datum: 16.02. nedjelja

Mjesto polaska: Lokalitet Hamec (~ 700 m od kružnog toka kod aerodroma prema uvali Voz) ~ u 9.00 sati

Prijevoz: Autobus (ili osobni automobili) – ovisno o broju učesnika

Mjesto okupljanja: Svi sudionici dolaze osobnim automobilima u Dobrinj i parkiraju se nasuprot groblja na parkiralištu gdje ostavljaju automobile. Iz Krka dolazi autobus i u 8.30 sati kreće iz Dobrinja prema Omišlju, odnosno prema Hamecu. U ovoj varijanti autobus nas vozi samo do mjesta polaska. Iz Dobrinja se vraćamo kućama svojim automobilima.

Opis puta:  Hamec je lokalitet blizu ceste iz pravca aerodroma prema uvali Voz. Početak staze vidljivo je označen putokazom. U početku ide se širokom makadamskom cestom oko 2 km, a zatim se skreće na planinarsko/biciklističku stazu koja vodi do mjesta Rudine. Teren kojim vodi staza je uglavnom ravan i nije zahtjevan. Ide se rubom visoravni s  koje se pruža pogled prema naseljima na obali Vinodolskog kanala i planinama u zaleđu. Teren je jako izložen udarima bure. Nakon ~ 3,5 km staza izbija na makadamsku cestu koja vodi iz Rudina prema uvali Slivanjska. Nastavljamo makadamskom cestom, prolazimo pored ulaza u spilju Biserujku i zatim kroz mjesto Rudine koje po prema popisu stanovništva iz 2011. Godine broji 5 stalno nastanjenih osoba. Na izlazu iz mjesta s asfaltirane ceste skrećemo na makadamski put kojim izbijamo na asfaltiranu cestu koja vodi iz pravca Čižića prema Omišlju. Prelazimo preko ceste i upućujemo se prema livadi Mali lug i zatim stazom prema naselju Sužan. Zbog obilnih kiša moguće je da ovaj dio puta bude teško prohodan zbog vode i blata. Iz Sužana se strmo spuštamo prema istoku i dolazimo na lokalitet Meline. Ovdje prelazimo magistralnu cestu i uključujemo se prvo na makadamski put i prelazimo most preko Velog potoka , a zatim na kolni put koji nas vodi prema Dobrinju. Zadnja dionica je ujedno i najteža jer od nekih desetak metara nadmorske visine dolazimo na 205 mnv na kojoj se nalazi Dobrinj.                 Nakon pješačenja za one koji to žele, u gostioni Zora mogu pojesti šurlice s gulašom, cijena 50 kuna. Piće nije uračunato.

Duljina puta: ~16,5 km

Trajanje hoda (efektivno): ~ 6 h

Cijena izleta autobusom ili automobilima ovisiti će o broju zainteresiranih planinara.

Oprema: Odjeća primjerena vremenskoj situaciji, visoke planinarske cipele, štapovi, dovoljno tekućine i hrana iz ruksaka, planinarska, zdravstvena i osobna iskaznica.

IZLET JE NA VLASTITU ODGOVORNOST!